Manutan márka: hogyan jött létre és mit érdemes tudni róla?

A Manutan mögött több mint 50 éves szakmai tapasztalat van. Mit érdemes tudni a márkáról és miért jó döntés, ha Manutan termékeket választ? Kiderül cikkünkből.

Značka Manutan: jak vznikla a co za výhody s nákupem produktů získáte

A Manutan egy családi vállalkozásként indult 1966-ban, mely mostanra már az európai vállalkozások és intézmények egyik legnagyobb indirekt beszállítójává nőtte ki magát. A magyarországi leányvállalat 2004 óta van jelen a piacon, mely több, mint 40 000 kiváló minőségű terméket kínál 7 fő kategóriában, így az irodabútoroktól, a különböző szállítóeszközökön, raktári tárolórendszereken és öltözőszekrényeken keresztül, egészen a speciális ipari eszközökig szinte minden megtalálható a termékkínálatban.

„Az ötlet, hogy 2016-ban létrehozzuk saját Manutan márkánkat, kéz a kézben járt az ügyfélszolgálat fejlesztésével. Az volt a cél, hogy még könnyebbé tegyük a beszerzők mindennapi munkáját, akár logisztikával foglalkoznak, akár informatikai cégük van” – mondja Josef Mik, a Manutan cseh marketing igazgatója.

A Manutannál azt valljuk, hogy minden vállalatnak joga van a minőségi termékekhez és olyan munkakörnyezethez, amely biztonságos körülményeket garantál a cég munkatársai számára. Ezért kínálunk olyan Manutan termékeket, amelyek igazán tartósak és minden igény kielégítenek, legyen szó akár

  • egy iroda berendezéséről (bútorok, irodaszerek),
  • vagy egy műhely, illetve raktár felszereléséről (szerszámok, polcállványok, logisztikai berendezések).

Ha beszerzőként Ön a Manutan márkát választja, akkor többek között

  • támogathatja a gondos és környezetbarát csomagolás folyamatát,
  • fenntarthatja az egész cég higiéniai tisztaságát úgy, hogy közben a bolygót és a munkavállalók egészségét is védi,
  • vagy biztonságos és ergonomikus munkatereket alakíthat ki.

Ráadásul 10 év garanciát kap minden Manutan sajátmárkás termékre. Fogyóeszközök esetén a garancia 3 év.

Milyen termékeket talál Manutan márkanév alatt?

„Manutan márkanévvel olyan alap terméksorozatot terveztünk, amely mindennapos használatban van egy cégnél. Például szállítókocsik, kartondobozok vagy irodai székek. A minőségre azonban nagy hangsúlyt fektettünk. Ez azért volt fontos számunkra, mert csak tartós és minőségi termékekkel garantálhattuk, hogy egy-egy beszerzés ne borítsa fel a cég költségvetését. Így az ismételt beszerzések helyett a beszerzési osztályok a magasabb hozzáadott értékű feladataikra koncentrálhatnak.” – magyarázza Josef Mik.

Manutan márkanév alatt a következő kategóriákban talál masszív, tartós és minőségi termékeket:

  • polcállványok,
  • szállítókocsik,
  • műhely berendezések,
  • irodai bútorok,
  • székek,
  • csomagolóanyagok és csomagolástechnika,
  • higiéniai terméke és tisztítószerek,
  • takarításhoz és hulladékkezeléshez szükséges termékek.

„Termékkínálatunk rendszeresen bővül, amivel reagálunk az ügyfeleink igényeire. A COVID-19 járvány óta például jelentősen megnőtt a kereslet a higiéniai termékek, a fertőtlenítőszerek és a légtisztító berendezések iránt. Ahogy egyre többen keresik azokat a bútorokat is, amelyekkel könnyen és pénztárcabarát módon alakítható ki otthoni munkaállomás home office vagy távmunka esetére. – meséli Josef Mik.

A Manutan sajátmárkás termékek fejlesztésekor az ügyfelek igényei vezérelnek bennünket. A jövőben több újdonsággal is jelentkezünk majd raktározás, árumozgatás és biztonságtechnika kategóriában. 

Manutan márkanév alatt csak ellenőrzött és jól bevált gyártók termékei találhatóak

“Sajátmárkás termékek a Manutan termékmenedzsereinek engedélyével kerülnek a kínálatba. Ők azok, akik gondosan kiválasztják és sok éves tapasztalat alapján saját maguk tesztelik a termékeket. Például az irodai székek még évekkel később is szolgálják Önt, bár kopottnak tűnnek. Az olcsó és gyenge minőségű márkák termékeinél addigra már új alkatrészre vagy cserére lenne szükség.” – mondja Josef Mik.

A magas minőség érdekében kizárólag nagy múltú és bevált gyártók termékeiből válogatunk. Ha egy termék egyszer bekerül a kínálatunkba Manutan márkanév alatt, akkor ügyelünk arra, hogy:

  • kedvenc termékei mindig elérhetőek legyenek,
  • ugyanolyan minőségben és kiváló ár-érték arányban.

„Amikor egy szakember 10 év elteltével ugyanarra a kalapácsra ad le rendelést, mint amit elsőként választott, akkor érezzük igazán, hogy jó minőségű terméket kínálunk.” – meséli büszkén az igazgató.

Nézze meg, mi mindent talál Manutan márkanév alatt

Hasznos kiegészítő szolgáltatások, ha a Manutant választja

A Manutan teljes termékkínálatát megtalálja a webshopunkban. Keresse kollégáinkat bizalommal telefonon, vagy írjon nekünk e-mailt.

Telefonszámunk: (23) 445-980

E-mail címünk: manutan@manutan.hu


További cikkek az Ön számára