Hogyan támogatja a Manutan a költséghatékonyságot?

A 2016-ban létrehozott Manutan saját márka az üzleti célú beszerzések terén szerzett közel 50 éves tapasztalat eredményeként jött létre. A saját márkás termékek mára megtalálhatóak a Manutan összes termékkategóriájában, a raktározástól az irodaszerekig. A Manutan márka célja, hogy megbízható, kiváló minőségű, de olcsóbb alternatívát kínáljon a prémium márkákhoz képest. Fenntartható megközelítésével a Manutan márka segít […]

A 2016-ban létrehozott Manutan saját márka az üzleti célú beszerzések terén szerzett közel 50 éves tapasztalat eredményeként jött létre. A saját márkás termékek mára megtalálhatóak a Manutan összes termékkategóriájában, a raktározástól az irodaszerekig. A Manutan márka célja, hogy megbízható, kiváló minőségű, de olcsóbb alternatívát kínáljon a prémium márkákhoz képest.

Fenntartható megközelítésével a Manutan márka segít a vállalatoknak minőségi termékekkel fedezni napi szükségleteiket, miközben a költséghatékonyság is biztosított. A költséghatékonyság többféle módon is megvalósulhat, mint például a termékek méltányos áron történő beszerzése, a biztonságos és fenntartható termékek kiválasztása, a munkavállalók jóllétének és egészségének szemmel tartása, valamint a CSR-stratégia megvalósítása. Ismerje meg részletesen, hogyan érhet el költséghatékonyságot a Manutan márkával!

Miért törekedjenek a cégek a költséghatékonyságra?

Pénzügyileg erősebbek azok a cégek, amelyek tudják, hogyan lehet költséghatékonyságot elérni. Gyorsabban tudnak terjeszkedni, és jobban megbirkózni a válságokkal. A kiadások csökkentése egyben lehetőség a pénzügyi stabilitás javítására és az erőforrások jobb elosztására is. A vállalatok például olyan beruházásokat hajthatnak végre, amelyekkel csökkenthetik ökológiai lábnyomukat vagy javíthatják munkavállalóik jóllétét.

A költséghatékonyság felé vezető első lépés a termelékenység fenntartása vagy akár növelése. A költséghatékonyság a CSR-politika iránt elkötelezett, megbízható partnerek kiválasztásával is elérhető. 3 saját márkát fejlesztettünk ki, hogy jobban kielégítsük ügyfeleink igényeit, köztük a Manutant, zászlóshajó márkánkat.

A legjobb piaci ár megtalálása

Nyilvánvalóan az első módja annak, hogy egy vállalat pénzt takarítson meg, ha ellenőrzi a beszerzett eszközök és berendezések költségeit, amelyeknek a lehető legalacsonyabbnak kell lenniük, anélkül, hogy a termékminőséget veszélyeztetnék. A munkavállalók (a terméket használó kollégák) általában a prémium márkákat részesítik előnyben, de valójában a minőségi saját márkák is tökéletesen megfelelnek az igényeiknek. Ezeknek a termékeknek a beszerzési ára alacsonyabb, amivel jelentős költséget lehet megtakarítani.

A beszerzési költségek úgy is csökkenthetők, ha tömeges beszerzésben gondolkodunk, vagy ha a vállalat jó kapcsolatot ápol beszállítójával, és hosszú távú szerződést köt vele. A Manutannál ügyelünk arra, hogy termékeink méltányos áron legyenek elérhetőek azáltal, hogy naprakészen és mélyre hatóan ismerjük a világpiacot. Ez az irányelv a weboldalunkon található összes termékre vonatkozik, különösen a Manutan saját márkára. A Manutan márkájú termékek legalább 15%-kal olcsóbbak a versenytársak termékeinél azonos minőség mellett. Arra törekszünk, hogy ezen termékek árát még inflációs környezetben is alacsonyan tartsuk, hogy ne kelljen a megtakarítás érdekében kompromisszumot kötnie a minőség kárára.

Optimális minőség a folyamatok javításához

A költséghatékonyság együtt jár a minőség javításával. A Manutan saját márkás termékeire 10 év, a fogyóeszközökre pedig 3 év a garanciát biztosítunk. Ez a kivételes hosszúságú garancia azt mutatja, hogy csak optimális minőségű termékeket kínálunk. A Manutan termékeknél a kompromisszumok nélküli minőség-ellenőrzését a termék teljes gyártási folyamata során alkalmazzák. A Manutan termékcsalád termékeit gondosan választják ki és rendszeresen tesztelik, hogy biztosítsák tartósságukat.

A legjobb minőségű, megbízható berendezésekkel dolgozva egy vállalat javíthatja folyamatait és elérheti céljait. A Manutan termékcsaládot úgy alakítottuk ki, hogy mindennapos használatra szánt termékekkel fedezze a vállalatok igényeit. Ez azt jelenti, hogy a cég minden részlege profitálhat belőlük az irodáktól a logisztikai raktárakig.

Tudtad, hogy minden évben közel 500 új Manutan termék jelenik meg weboldalunkon?

Fókuszban az alkalmazottak egészsége és biztonsága

Az alkalmazottak egészségének és jóllétének biztosítása növeli a termelékenységet. A pénzügyi megtakarítást is elősegíti, hiszen csökkenti a hiányzások számát és a fluktuációt, ami mind pénzébe kerül a cégnek. A jól megtervezett és biztonságos berendezések segítenek csökkenteni az alkalmazottak egészségügyi és biztonsági kockázatait. A megbízható, kiváló minőségű termékek azt is bizonyítják, hogy a vállalat törődik alkalmazottai jóllétével.

A Manutan saját márkás termékei között ergonomikus bútorokat talál irodai és raktári használatra egyaránt. Az ilyen típusú bútorokat úgy tervezték, hogy csökkentsék az izomzat feszültséget, megfelelő tartást biztosítsanak, és kényelmesen dolgozhassanak a munkavállalók a megfelelő testtartás megtartása mellett. A bútorok mellett ergonomikus kialakítású felszereléseket, szerszámokat és egyéb eszközöket is talál, amelyek segítenek megelőzni az ismétlődő mozdulatokból eredő mozgásszervi betegségeket. De természetesen más termékek is elengedhetetlenek a dolgozók egészsége és jólléte szempontjából, mint például a védőruházat, csizma, kesztyű, védőszemüveg stb. Ezeket is mind megtalálja a Manutan kínálatában.

Felelős termékek a környezetvédelem érdekében

Mint minden más típusú termék esetében, a professzionális berendezések és eszközök beszerzésének mindig van környezetvédelmi szempontja is. A környezettudatos politika mellett elkötelezett projektmenedzsment figyelembe veszi az alkalmazott eszközök környezetbarát jellegét, fenntarthatóságát és a beszállítók erőfeszítéseit is.

A fenntartható beszerzési politika megvalósításával versenyelőnyre tesz szert, mivel a vállalatok egyre inkább olyan partnerekhez fordulnak, akik azonos értékeket vallanak. Ez azt jelenti, hogy a hatékony CSR-politika csökkenti a vállalat üzleti tevékenységének hatását, miközben segíti új piacok elérését.

Jelenleg a Manutan termékcsalád termékeinek 10%-a környezetbarát. Ez a fenntarthatóság több tényezőn alapul:

  • Újrahasznosított vagy újrahasznosítható anyagok használata;
  • FSC tanúsítvány, amely garantálja, hogy a felhasznált fa fenntartható erdőgazdálkodásból származik;
  • Minimális szállítási idő és távolság, mivel a legtöbb termék Európából érkezik;
  • Környezetbarát csomagolás.

Fenntarthatóságuknak köszönhetően a Manutan termékcsalád termékei nemcsak a költséghatékonyságot, hanem az erőforrások pazarlása elleni küzdelmet is segítik. Ismerje meg a Manutan fenntartható termékeit!